عرضه مستقیم سیمان به مصرف کنندگان نهایی و عاملان مجاز

به گزارش موسیقی با امیر، خبرگزاری خبرنگاران- پایش و رصد مستمر بازار سیمان به منظور عرضه مستقیم سیمان به مصرف کنندگان نهایی و عاملان مجاز به عنوان راهی برای کوتاه شدن دست دلالان ادامه می یابد.

عرضه مستقیم سیمان به مصرف کنندگان نهایی و عاملان مجاز

به گزارش خبرگزاری موسیقی با امیر از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان، با توجه به تنش و التهابات ایجاد شده طی روز های اخیر و افزایش قیمت در بازار سیمان، سازمان حمایت در بخشنامه ای، اجرای تعهدات انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان مبنی بر تامین بهنگام محصول مورد احتیاج بخش های مختلف مصرف را خواهان شد.

در این بخشنامه آمده است: از آنجا که در شرایط حساس کنونی با وجود فراوانی کالا در بازار و شرایط مناسب فراوری در کشور، تخلفاتی در حوزه سیمان مشاهده می گردد، لذا به منظور تامین آرامش و ثبات بازار و ایجاد بستر امن برای عموم مردم و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های سراسر کشور موظف به تشدید نظارت بر بازار سیمان هستند.

براساس این بخشنامه حوزه های بازرسی و نظارت سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان، موظفند با استفاده ازهمه توان و ظرفیت بازرسان و همکاری و همراهی سایر حوزه های ذیربط، نظارت و کنترل قیمت ها را با اهتمام جدی در اولویت کاری قرار داده و در مورد تخلفات احتمالی عاملین توزیع عمده و خرده فروش بدون کوچکترین اغماضی برخورد نمایند.

این بخشنامه می افزاید: انجمن مربوط نیز ضمن آنالیز دلایل کمبود و افزایش قیمت در سطح فراوری و عرضه، مکلف به اعمال مدیریت بر عملکرد کارخانه ها در جهت افزایش فراوری و عرضه و تسهیل شرایط فروش مستقیم سیمان به مصرف نمایندگان نهایی توسط کارخانجات فراوریی و فروش سیمان به عاملان مجاز و نیز کاهش واسطه گری و دلالی در این بخش با رعایت دستورالعمل نظارت بر بازار سیمان است. همچنین انتظار می رود در حوزه اصناف نیز اتحادیه و تشکل های مربوط، اقدامات نظارتی خود را تشدید نموده و ضمن پیشگیری از وقوع جرم، کشف تخلف، تسریع در رسیدگی ها، نظارت های مستمر و دقیق موجبات آرامش بازار را فراهم آورند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "عرضه مستقیم سیمان به مصرف کنندگان نهایی و عاملان مجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه مستقیم سیمان به مصرف کنندگان نهایی و عاملان مجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید