عکس ، هونگچی H6، سدان لاکچری چینی که اصلا مقرون به صرفه نیست

به گزارش موسیقی با امیر، گجت نیوز نوشت: هونگچی H6 یک سدان فول سایز و لاکچری چینی است که اصالت آن به شرکت فاو بازمی شود. در ادامه به نمایشگاه خودرو گوانجو سفر می کنیم و با Hongqi H6 آشنا می شویم.

عکس ، هونگچی H6، سدان لاکچری چینی که اصلا مقرون به صرفه نیست

محصولات گروه تجاری هونگچی در برابر سایر چینی ها، واقعا در لیگ دیگری قرار دارند و چه از نظر طراحی و چه از نظر کیفیت، تنه به تنه اروپایی ها حرکت می نماید. پیشتر با سدان کامپکت هونگچی H5 آشنا شده بودید و اکنون وقت آن رسیده است تا به سراغ جدیدترین محصول این شرکت یعنی هونگچی اچ 6 برویم. پس کار خود را با یک ویدیو مجذوب کننده و کامل از این سدان لاکچری چینی شروع می کنیم.

معرفی سدان چینی هونگچی H6

طراحی ظاهری و ابعاد Hongqi H6

تقریبا اواسط آذر ماه بود که اولین تصاویر واضح از هونگچی اچ 6 منتشر شدند. این خودرو از نظر مقدار، دقیقا در بین سدان کامپکت هونگچی H5 و لیموزین هونگچی H7 قرار می گیرد و ابعاد آن به 4990 میلی متر طول، 1880 میلی متر عرض و 1455 میلی متر ارتفاع می رسد. بعلاوه فاصله محوری هم تقریبا برابر با 3 متر است که فضای فوق العاده زیاد کابین را به رخ می کشد. این اعداد برای یک سدان 1665 کیلوگرمی، عالی به نظر می رسند.

هونگچی H6 یک سدان برقی نیست، پس تمایلی هم ندارد تا چهره خود را شبیه به الکتریکی ها نشان دهد. هندسه طراحی این خودرو، بر مبنای جلو پنجره بزرگ، چراغ های مدرن و دوگانه و نمایشگاهی از قطعات کرومی بنا شده است.

در نگاه اول شاید طراحی ظاهری هونگچی H6 کمی کلاسیک به نظر برسد اما رینگ های 18 اینچی (با لاستیک های 225/50 R18 یا 245/45 R18 و 245/40 R19) و اگزوز دوگانه ای که دقیقا در وسط دیفیوزر عقبی نصب شده اند، به نوعی اسپرت بودن را فریاد می زنند.

کابین و طراحی داخلی Hongqi H6

اتاق هونگچی H6 بیشتر شبیه به یک ماشین کوپه و سوپر اسپرت است. نمایشگر عمودی با ابعاد 15 اینچ و کلاستر دیجیتال 10 اینچی، تقریبا تمام دکمه های فیزیکی را به زیر سلطه خود درآورده اند و روی کنسول وسطی به جز اهرم دنده، شارژر وایرلس و کلیدهای ترمز پارک و اتوهلد، چیز دیگری به چشم نمی آید.

البته باید گفت که نوارهای زرد رنگ داشبورد و فرمان D کات اسپرت، واقعا با تریم چوبی داشبورد در تضاد هستند.

مشخصات فنی، امکانات و قیمت هونگچی H6

در زیر کاپوت سدان هونگچی H6 یک موتور 4 سیلندر خطی توربو شارژ با حجم 2 لیتر آرام گرفته است که در برترین روز خود می تواند 250 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور را به وسیله یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته دو کلاچه، راهی چرخ های جلویی کند.

حدبیشتر سرعت این پیشرانه به 230 کیلومتر بر ساعت می رسد و می تواند در کمتر از 7 ثانیه از حالت سکون، به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. بعلاوه باید گفت که سدان هونگچی H6 میزبان سیستم دستیار رانندگی اتوماتیک سطح 2 است و امکانات زیر را در اختیار راننده قرار می دهد:

  • کروز کنترل تطبیقی
  • رادار نقطه کور و دوربین 360 درجه
  • سنسور پارک و دوربین دنده عقب
  • دستیار حرکت خودرو در سربالایی و سرپایینی
  • اتوهلد
  • سیستم تشخیص ترافیک از پشت RCTA
  • تابلو خوان
  • نور بالای اتوماتیک
  • سامانه پایش باد لاستیک ها
  • ترمز اضطراری برای هر چهار چرخ
  • سامانه هشدار خروج از خط
  • دستیار باقی ماندن در بین خطوط

در انتهای کار به قیمت هونگچی H6 می رسیم که به مانند بیشتر خودروهای این برند و برخلاف سایر چینی های بازار، اصلا مقرون به صرفه نیست. طبق شایعات شنیده شده، قیمت هونگچی H6 در بازه 30 تا 40 هزار دلار خواهد بود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، هونگچی H6، سدان لاکچری چینی که اصلا مقرون به صرفه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، هونگچی H6، سدان لاکچری چینی که اصلا مقرون به صرفه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید