فعالیت 2 کارخانه جوجه کشی با ظرفیت 40 میلیون قطعه در کردستان

به گزارش موسیقی با امیر، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 2 کارخانه جوجه کشی به ظرفیت 40 میلیون قطعه جوجه یک روزه در سال در این استان فعال است.

فعالیت 2 کارخانه جوجه کشی با ظرفیت 40 میلیون قطعه در کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های موسیقی با امیر از سنندج،سیداحمد ذکریایی نژاد معاون بهبود فراوریات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به وجود 766 واحد مرغ گوشتی در استان گفت: ظرفیت این تعداد واحد حدود 15 میلیون قطعه در دوره و 60 میلیون قطعه در سال است.

ذکریایی نژاد توان فراوری این واحد های مرغ گوشتی در استان را 110 هزار تن گوشت مرغ خواند و اضافه نمود: 2 کارخانه جوجه کشی با ظرفیت 40 میلیون قطعه جوجه یک روزه در سال هم در استان فعال است.

او اضافه نمود: هفت کشتارگاه صنعتی مرغ با ظرفیت 18 هزار قطعه در ساعت و 18 کارخانه اختصاصی خوراک طیور به ظرفیت سالیانه 393 هزار تن و چهار واحد ذرت خشک کنی به ظرفیت 62 هزار تن و هم سه واحد فرآوری کود مرغی به ظرفیت 50 هزار تن در سال در این استان وجود دارد.

معاون بهبود فراوریات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان یادآور شد: در راستای فراهم سازی بستر سرمایه گذاری در بخش فراوریات دامی طی نیمه نخست امسال 37 فقره موافقت اصولی، پنج فقره پروانه تاسیس، 44 فقره پروانه بهره برداری در استان صادر شده است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فعالیت 2 کارخانه جوجه کشی با ظرفیت 40 میلیون قطعه در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 2 کارخانه جوجه کشی با ظرفیت 40 میلیون قطعه در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید