ماوس ارگونومیک لاجتیک با ویژگی های چشمگیر

به گزارش موسیقی با امیر، لاجیتک به تازگی از ماوس عمودی بی سیم Lift رونمایی نموده است. این ماوس در رنگ گرافیتی، نقره ای و صورتی عرضه می گردد و در دو نوع مختلف برای افراد راست دست و چپ دست طراحی شده است. در حال حاضر فقط مدل گرافیتی و در دو نوع راست دست و چپ دست در دسترس قرار گرفته است.

ماوس ارگونومیک لاجتیک با ویژگی های چشمگیر

به گزارش موسیقی با امیر، طراحی عمودی ماوس بی سیم Lift راحتی و ارگونومی بیشتری را ارائه می دهد. هنگامی که ماوس در حال استفاده است، دست کاربر در زاویه 57 درجه قرار می گیرد. بر خلاف ماوس های سنتی که پس از استفاده طولانی مدت باعث درد مچ دست می شوند، این ماوس راحتی بیشتری را روی مچ دست شما ارائه می دهد. مزایای استفاده از این ماوس در هنگام ترکیب شدن با یک صفحه کلید ارگونومیک کاملا آشکار می گردد. انرژی این ماوس به وسیله یک باتری قلمی تامین می گردد و فاقد شارژ USB می باشد.

به گفته لاجیتک باتری این ماوس تا دو سال دوام می آورد. ماوس بی سیم Lift عملکرد محدودتری در مقایسه با بعضی از مدل های گران تر ارائه می دهد. نرم افزار اختصاصی لاجتیک امکان استفاده یکپارچه از این ماوس را روی دو کامپیوتر به طور همزمان فراهم می نماید. با این ماوس امکان استفاده از سیستم عامل های مختلف روی یک رایانه را نیز خواهید داشت و این مستلزم اجرای Logi Options روی رایانه است. این برنامه بعلاوه می تواند برای انتقال فایل ها بین دو رایانه شخصی به وسیله کپی و پیست استفاده گردد. دستگیره لاستیکی به کار رفته در Lift باعث می گردد این ماوس به راحتی در کف دست شما قرار بگیرد.

این ماوس شامل یک چرخ اسکرول و یک دکمه سوئیچ DPI نیز می باشد. چرخ اسکرول پیمایش صاف و بی صدا را تضمین می نماید و دارای دو دکمه شست نیز می باشد. در پایین دستگاه دکمه ای برای جابجایی بین دستگاه ها و جفت شدن بلوتوث وجود دارد. ماوس را می توانید به وسیله گیرنده Bolt USB-A Logitech و یا بلوتوث به رایانه خود متصل کنید. لاجیتک لیفت در حال حاصر با قیمت 59.99 دلار به وسیله وب سایت آمازون به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "ماوس ارگونومیک لاجتیک با ویژگی های چشمگیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماوس ارگونومیک لاجتیک با ویژگی های چشمگیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید