مجروح شدن 27 تماشاگر بسکتبال بر اثر ریزش سکوها

به گزارش موسیقی با امیر، در حالی روز شنبه هفته جاری به میزبانی استادیوم حسن مصطفی در قاهره مصر برگزار گردید که ریزش سکوهای تماشاگران، یک حادثه تلخ و بزرگ را رقم زد.

مجروح شدن 27 تماشاگر بسکتبال بر اثر ریزش سکوها

مقامات ورزشی مصر خاطرنشان کردند در جریان این بازی که میان تیم های الاهلی و اتحاد برگزار گردید، به علت ازدحام بیش از حد طرفداران روی سکوها، بخشی از سکوهای این استادیوم فرو ریخته و باعث زخمی شدن بیش از 27 تماشاگر شده است.

حسام عبدالغفار وزیر بهداشت مصر، خاطرنشان کرد که بیشتر این تماشاگران دچار شکستگی استخوان در نواحی مختلف بدن شده اند، اما خطر جانی آن ها را تهدید نمی کند.

محمد فوزی سخنگوی وزارت ورزش مصر نیز علت ریزش سکوها را ازدحام بیش از حد تماشاگران اعلام نموده است. البته در تصاویر منتشر شده تعیین است که میله های استفاده شده برای نگهداری سکو، چندان استاندارد نبوده اند.

البته این حوادث ورزشی در مصر چندان تازه نیست، پیش از این در سال 2012 بر اثر شورشی که پس از یک بازی فوتبال در پورت سعید رخ داد، 70 نفر جان خود را از دست دادند.

بعلاوه سال 2015، بر اثر گاز اشک آور شدیدی که پلیس در مترو قاهره برای متفرق کردن تماشاگران معترض استفاده کرد، باعث شد 22 نفر جان خود را از دست بدهند.

منبع: فرارو

به "مجروح شدن 27 تماشاگر بسکتبال بر اثر ریزش سکوها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجروح شدن 27 تماشاگر بسکتبال بر اثر ریزش سکوها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید