میشو دنبال بهانه نیست، او یکی دو روز دیگر بر می شود

به گزارش موسیقی با امیر، سعید مسیگر در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد تداوم بلاتکلیفی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با عدم بازگشت سرمربی این تیم گفت: من شب گذشته با میشو کریستوویچ صحبت کردم و قرار است ظهر امروز هم با یکدیگر مصاحبه کنیم. او یکی، دو روز دیگر به ایران بازمی گردد. پسر میشو پزشک است و اجازه نمی دهد پدرش به ایران بیاید. ضمن اینکه عده ای از داخل کشور اطلاعات غلط درباره کرونا به میشو داده اند و خانواده اش نگران هستند که در ایران دچار ویروس کرونا گردد.

میشو دنبال بهانه نیست، او یکی دو روز دیگر بر می شود

وی ادامه داد: میشو راغب است که به ایران بازگردد و به خاطر نیامدنش کلافه است. مشکل، فقط کرونا است. ما به تمام تعهداتمان سر موقع عمل نموده ایم و اصلاً بحث اقتصادی با این مربی نداریم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این سئوال که آیا برای بازگشت سرمربی این تیم بلیت تهیه شده است؟ اظهار کرد: تمام کارهای نامه نگاری صورت گرفته است. فقط منتظریم میشو اعلام کند دقیقاً چه روزی می آید تا سریع برایش بلیت بگیریم.

مسیگر درباره اینکه به نظر می رسد میشو دنبال بهانه ای برای نیامدن است، تاکید نمود: شخصیت میشو اصلاً این طور نیست که بخواهد بیماری را بهانه کند. او کاری را آغاز نموده و دنبال به انتها رساندن ماموریت و کار نیمه تمامش در شاهین است. او می خواهد کارش را تمام کند و به پایان برساند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری در انتها گفت: تیم ما در حال حاضر در اردوی شهریار است. فیلم تمام تمرینات برای میشو ارسال می گردد و او در جریان کامل برنامه های تیم قرار گرفته است. خوشبختانه در دو مرحله تست کرونایی که از بازیکنان گرفتیم هیچ نمونه مثبت نداشته ایم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "میشو دنبال بهانه نیست، او یکی دو روز دیگر بر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میشو دنبال بهانه نیست، او یکی دو روز دیگر بر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید