نشست معاون گردشگری کشور با تعدادی از مسئولان روسیه برگزار شد

به گزارش موسیقی با امیر، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نشست معاون گردشگری کشور با تعدادی از مسئولان روسیه برگزار گشت.

نشست معاون گردشگری کشور با تعدادی از مسئولان روسیه برگزار شد

علی اصغر شالبافیان به همراه تعدادی از مدیران و کارشناسان معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی با تعدادی از مسئولان روسیه دیدار و درباره راههای توسعه همکاری و رونق گردشگری میان دوکشور گفت وگو کرد.

در این دیدار یوگنی کوزلوف معاون اول دفتر شهردار و رئیس کمیته گردشگری مسکو، مسلم بایتازیف وزیر گردشگری جمهوری چچن، تاتیانا شارشاویستکایا معاون رئیس کمیته گردشگری مسکو، اورهان رضایف رئیس پروژه های کمیته گردشگری مسکو، سرگئی باراتف معاون روابط بین الملل دپارتمان اقتصاد خارجی و روابط بین الملل مسکو و نیکیتنکو پتر وابسته فرهنگی و دبیر سوم سفارت روسیه در ایران درباره مهمترین موضوعات مرتبط با حوزه گردشگری ایران و روسیه گفت وگو کردند.

تشریح شرایط موجود گردشگری دو کشور و چشم انداز همکاری های مشترک، ضرورت افزایش ورود گردشگران به هر دو کشور، تاکید بر اجرایی کردن سند برنامه اقدام مشترک، لغو ویزا گروهی گردشگران دو کشور، اهمیت تنوع ظرفیت های گردشگری در ایران از جمله جاذبه های فراوان تاریخی، سیاحتی، سلامت و ...از مهمترین موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه آمادگی ایران برای هماهنگی بین بخش خصوصی گردشگری ایران، روسیه و چچن برای برگزاری نشست مجازی B2B، برگزاری هفته های فرهنگی بین شهرهای ایران و شهرهای روسیه و چچن و برگزاری تورهای آشناسازی از شهرهای اصفهان، کاشان، شیراز و ... اعلام شد.

همکاری در خصوص تشریک تجربیات گردشگری در خصوص جاذبه های گردشگری به صورت دیجیتال و امضای تفاهم نامه های گردشگری و فرهنگی مشترک، حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در بهمن سال 1401 برای تعامل با بخش خصوصی گردشگری ایرانی از مهمترین محورهای مذاکرات در این جلسه بود.

در این جلسه آمادگی ایران برای برگزاری دومین نشست کمیته فنی مشترک دو کشور برای اجرایی شدن سند برنامه اقدام مشترک لغو ویزا گروهی گردشگران اعلام شد.

منبع: همگردی

به "نشست معاون گردشگری کشور با تعدادی از مسئولان روسیه برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست معاون گردشگری کشور با تعدادی از مسئولان روسیه برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید