نمایشگاه صنایع دستی شب یلدا برپا می گردد

به گزارش موسیقی با امیر، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی شب یلدا در راستای توسعه بازار محصولات پیشرانان شبکه های ایجاد شده در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان افتتاح می گردد.

نمایشگاه صنایع دستی شب یلدا برپا می گردد

مجتبی ابراهیمی، درگفت وگو با موسیقی با امیر گفت: از آنجا که یکی از رسالت های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توسعه بازار بوده و ایجاد بازارهای فیزیکی بخشی از اهداف طرح بوده، لذا با همکاری کارفرمای طرح و پیشرانان و مسئولین شبکه ها با تولیداتی که قابلیت عرضه برای شب یلدا داشته اند مانند ظروف لعابی و سرامیکی، پته، رومیزی های چاپی، میوه خشک، شمع، زیورآلات و…، این نمایشگاه برپا می گردد.

وی اضافه نمود: در شبکه های مشاغل خانگی استان بیش از 500 نفر در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت هستند و کماکان آمادگی داریم تا افراد جویای کار را با تضمین ایجاد اشتغال در رشته های مزیت دار استان، به این شبکه ها متصل کنیم.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: این نمایشگاه، 24 و 25 آذرماه از ساعت 17:15 تا 21 واقع در فرهنگسرای ابن حسام جهاد دانشگاهی(تقاطع قدس و غفاری) فعال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نمایشگاه صنایع دستی شب یلدا برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنایع دستی شب یلدا برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید