نمی توان قول صد درصد مدال داد، ارزش مدال المپیک صدها میلیارد است

به گزارش موسیقی با امیر، محمد بنا با اشاره به بازدید امروز معاون رئیس جمهور از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اینکه مسئولین وقت گذاشتند و به اردو آمدند باعث انگیزه شد و نشان می دهد آنها به معقوله ورزش و کشتی اهمیت می دهند و یاری می نمایند با کوشش بیشتر کارمان را ادامه دهیم.

نمی توان قول صد درصد مدال داد، ارزش مدال المپیک صدها میلیارد است

وی در خصوص اینکه آیا درخواستی از نوبخت داشتید، گفت: صحبت های لازم در این باره توسط دبیر انجام می گردد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی در خصوص پاداش مدال های المپیک توضیح داد: مسئله پاداش است که معین است البته 200 سکه سال قبل تکرار شده و جایزه معقولی است امیدوارم بچه ها کوشش نمایند و بهترین نتیجه را بگیرند.

وی در خصوص اینکه آیا قول مدال می دهید گفت: نمی توان قول صددرصد داد ولی بچه های ما بهترین های جهان هستند. همه کوشش خود را در این دو سال و نیم کردیم. یک سهمیه کمتر گرفتیم ولی 5 سهمیه هم خوب است.

بنا در خصوص اینکه قبلا گفته بود پاداش فوتبال با سایر رشته ها قابل مقایسه نیست، اضافه نمود: طبیعتا فوتبال معقوله دیگری است و نمی توان در مسائل مالی و قرارداد آن نه در ایران و نه در جهان ورود کرد. پاداش المپیکی ها نسبت به سال های قبل برابر است.

وی در خصوص اینکه پاداش دوره قبل 300 سکه طلا بوده است، یادآوری کرد: از نظر مالی مسائل داریم. باید بدانند دریافت طلا صدها میلیارد ارزش دارد. در کنار آن هم دولت این جایزه را می دهد و کمیته 10 هزار دلار و شهرها و استان ها هم به مدال آوران جایره و پاداش می دهند.

بنا در خصوص اینکه پاداش سرمربیان نصف ورزشکاران است، گفت: من حاضرم بچه ها طلا بگیرند و به من هیچ پاداشی ندهند.

وی در خصوص شرایط تمرینات گفت: هیچ دوره ای مثل سال جاری نبوده که رضایت کامل داشته باشم. بچه ها با آرامش تمرین می نمایند و امیدوارم در المپیک آبروداری کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نمی توان قول صد درصد مدال داد، ارزش مدال المپیک صدها میلیارد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توان قول صد درصد مدال داد، ارزش مدال المپیک صدها میلیارد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید