ویژگی های تازه سامسونگ

به گزارش موسیقی با امیر، تهران (پانا) - احتمالاتی درباره ابعاد صفحه نمایش گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ منتشر شده است.

ویژگی های تازه سامسونگ

به گزارش موسیقی با امیر، نسل امروز بشر پا به پای پیشرفت تکنولوژی و رشد سریع داده ها و اطلاعات جلو آمده است و به نوعی علاوه بر به روز رسانی تجهیزات نوین انسان ها هم به دلیل استفاده مکرر از این فناوری های هوشمند دائم در حال کسب مهارت های نو و افزایش سطح معلومات خود هستند. چرا که اگر لحظه ای غفلت کنند از عصر اطلاعات و پیشرفت های آن جا می مانند. قطار تحولات در قرون اخیر رشد و شتاب فزاینده ای داشته است و قدرت های جهانی چه در عرصه داخلی و چه بین المللی آخرین محصولات مجهز و مدرن را در جنبه های مختلف و با طراحی های منحصر به فرد روانه بازار های جهانی کرده اند.

هنوز چند هفته به زمان رونمایی گوشی های هوشمند بعدی سامسونگ به جای مانده است؛ اما انتشار شایعات و گزارش ها در مورد محصولات نو شرکت کره ای تمام نمی شود. تا به امروز اطلاعات بسیاری از گوشی های تاشوی سامسونگ به نام های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شده است که ما را با طراحی ظاهری و مشخصات سخت افزاری آن ها آشنا می سازد.

در برخی از گزارش ها گفته شده است که محصولات بعدی سامسونگ از قلم استایلوس پشتیبانی می کنند یا امکان دارد از ویژگی مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گردوغبار برخوردار باشند. حتی اخباری منتشر شد که دوربین سلفی گوشی های تاشوی بعدی سامسونگ در زیر صفحه نمایش قرار می گیرد. همه این قابلیت ها سبب محبوبیت گوشی های هوشمند سامسونگ در بین کاربران شده است و آن ها بی صبرانه منتظر رونمایی این دو مدل نو شرکت کره ای هستند.

اGSMArena به نقل از ETNews ، گزارشی منتشر کرده است که ابعاد احتمالی صفحه نمایش گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 را مشخص می سازد. طبق گفته ها، گلکسی زد فولد 3 سامسونگ دارای صفحه نمایشی با ابعاد 6.23 اینچ است و در حالت گسترده، صفحه نمایش داخلی با ابعاد 7.55 اینچ در اختیار کاربر قرار می گیرد.

گلکسی زد فلیپ 3 واقع شده است که نسبت به نسل پیشین خود، صفحه نمایش ثانویه بزرگ تری خواهد داشت. ابعاد صفحه نمایش این محصول از 1.1 اینچ گلکسی زد فلیپ به 1.9 اینچ خواهد رسید و صفحه نمایش اصلی در همان ابعاد 6.7 اینچ در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. انتظار می رود با نزدیک تر شدن به زمان رونمایی از محصولات بعدی سامسونگ، اطلاعات بیشتری از آن ها در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

در هر حال شرکت سامسونگ که از غول های فناوی در جهان به تعداد میرود در حال بررسی نهایی این دو مدل نو خود است تا در زمان مناسب آن ها را در دسترس مشتریان قرار بدهد. دو گوشی نو کمپانی سامسونگ می تواند رقیب جدی برای سایر گوشی های هوشمند و مدرن بازار موبایل باشد و سبب رشد و تحول در صنعت تلفن همراه شود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ویژگی های تازه سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های تازه سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید