پذیرش دانشجو در پردیس بین المللی اروند از سال تحصیلی تازه

به گزارش موسیقی با امیر، رئیس پردیس دانشگاه تربیت مدرس در منطقه آزاد اروند از پذیرش دانشجو در این مرکز بین المللی در سال تحصیلی تازه اطلاع داد.

پذیرش دانشجو در پردیس بین المللی اروند از سال تحصیلی تازه

ناصر اقبالی گفت: حمایت و پشتیبانی سازمان منطقه آزاد اروند، تأسیس این واحد دانشگاهی بین المللی که مأموریت آموزش در سطح تحصیلات تکمیلی را بر عهده دارد، امکان پذیر کرد.

وی افزود: راه اندازی ناحیه نوآوری با یاری سازمان منطقه آزاد اروند و حمایت از شرکت های دانش بنیان یکی دیگر از برنامه های دانشگاه است. پردیس دانشگاه تربیت مدرس در منطقه آزاد اروند در پی حمایت از متخصصان و کارآفرینان بومی مستقر در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی استان خوزستان است که در یک سازماندهی هماهنگ با پارک علم و فناوری دانشگاه های استان و شرکت های دانش بنیان خوزستانی در منطقه آزاد اروند به فعالیت علمی- تحقیقاتی پرداخته و از ظرفیت های ملی کشور برخوردار شوند.

رئیس پردیس دانشگاه تربیت مدرس در منطقه آزاد اروند ضمن تبیین فرصت و ظرفیت پیش آمده در بخش آموزش عالی استان خوزستان اضافه نمود: استفاده از اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان بومی در دستور کار پردیس بین المللی دانشگاه تربیت مدرس منطقه آزاد اروند قرار گرفته است.

لازم به ذکر است پردیس بین المللی اروند در منطقه آزاد اروند شهرستان های آبادان و خرمشهر واقع شده است. راه اندازی این مرکز در اردیبهشت ماه امسال به تصویب ریاست جمهوری، هیأت امنا و متعاقب آن شورای توسعه وزارت علوم رسید.

موسیقی با امیر علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پذیرش دانشجو در پردیس بین المللی اروند از سال تحصیلی تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش دانشجو در پردیس بین المللی اروند از سال تحصیلی تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید