کتاب تغذیه روح است

به گزارش موسیقی با امیر، یک استاد دانشگاه گفت: کتاب به ویژه در حوزه دانشگاهی به دلیل رعایت چهارچوب های علمی برترین تغذیه روحی و معنوی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

کتاب تغذیه روح است

عطاء الله حسنی؛ دانشیار تاریخ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی درباره اهمیت مطالعه، بیان نمود: تمام احتیاج های اجتماعی، شغلی و فرهنگی به وسیله دانستن تأمین می شوند. دانستن جز به وسیله کتاب صوتی، تصویری و کاغذی میسر نمی گردد و نکته مهم این است که کتاب ها باید بتوانند احتیاج های اجتماعی، بخشی، تخصصی و جهانی را برطرف نمایند.

وی اضافه کرد: اگر ارتباط قوی بین نویسندگان و خوانندگان شکل بگیرد، قطعا سرانه مطالعه در جامعه افزایش می یابد. غالبا این موضوع را فراموش می کنیم که در تبلیغ کتاب احتیاجمندی های گروه اجتماعی را درنظر بگیریم و سپس فراوری کنیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به نقش جامعه دانشگاهی در افزایش سرانه مطالعه گفت: آموزش ممکن است به دو صورت تماشا و یادگرفتن باشد و اصلا احتیاجی به کتاب هم نداشته باشیم. انتشار کتاب به ویژه در حوزه دانشگاهی به دلیل رعایت چهارچوب های علمی برترین تغذیه روحی، معنوی و ... را در اختیار خوانندگان قرار می دهد و خوانندگان با اعتماد بیشتر می توانند کتاب دانشگاهی را مطالعه نمایند و دریابند که این مدل از کتاب ها تبلیغاتی نیست، بلکه هدف آموزش و برطرف احتیاج از گروه های جامعه است.

موسیقی با امیر فرهنگی هنری ادبیات

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کتاب تغذیه روح است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب تغذیه روح است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید