پرداخت بیش از هزار فقره تسهیلات فرزندآوری در همدان

به گزارش موسیقی با امیر، رئیس اداره امور شعب بانک ملی همدان گفت: در بانک ملی استان تا به امروز تعداد 1033 فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ 431 میلیارد ریال پرداخت شده است.

پرداخت بیش از هزار فقره تسهیلات فرزندآوری در همدان

محمد طوماسی گفت:پرداخت تسهیلات فرزند آوری براساس قانون به پدر اطفالی که تاریخ تولد آن ها از 1400/01/01 به بعد و در داخل ایران متولد شده اند، تعلق می گیرد.

او گفت:برای تولد فرزند اول 200 میلیون ریال با دوره بازپرداخت سه ساله، تولد فرزند دوم 400 میلیون ریال با دوره بازپرداخت چهار سال، تولد فرزند سوم 600 میلیون ریال با دوره بازپرداخت پنج سال، تولد فرزند چهارم 800 میلیون ریال با دوره بازپرداخت شش سال و تولد فرزند پنجم و بالاتر یک میلیارد ریال با دوره بازپرداخت هفت سال تسهیلات فرزندآوری پرداخت می شود.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان همدان گفت: چنانچه در زمان بازپرداخت وام تولد، فرزند دیگری به دنیا آمد، دریافت وام قرض الحسنه برای فرزند بعدی نیز امکان پذیر است. همچنین برای تولد بچه ها دوقلو و بیشتر، به ازای هر فرزند یک تسهیلات تعلق خواهد گرفت.

طوماسی ادامه داد: اعطای تسهیلات بدون الزام به سپرده گذاری مشمولان با شش ماه دوره تنفس است و متقاضیان واجد شرایط برای متولدین 1400/01/01 به بعد و حداکثر تا دو سال پس از تولد فرزند ، می توانند درخواست خود را درسامانه ve.cbi.ir/vc/Defaultvc.aspx ثبت کنند.

این وام براساس مصوبات شورای پول و اعتبار با کارمزد حداکثر چهار درصد سالانه است و نکته بسیار مهم اینکه وام تولد فرزند به افرادی تعلق می گیرد که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند، بالای 2.5 نباشد.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی همدان در ادامه اظهار کرد: در بانک ملی استان همدان تا به امروز تعداد 1033 فقره وام فرزندآوری به مبغ 431 میلیارد ریال پرداخت شده است.

منبع ایسنا

موسیقی با امیر همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرداخت بیش از هزار فقره تسهیلات فرزندآوری در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت بیش از هزار فقره تسهیلات فرزندآوری در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید