10 شخصیت بازی که در شبکه های اجتماعی فالوور زیادی خواهند داشت

به گزارش موسیقی با امیر، در مورد شبکه های اجتماعی حرف های زیادی می توان زد. این شبکه ها جاهایی هستند که میلیون ها نفر توانسته اند شغل هایی را برای خود دست و پا کنند که هرگز فکرش را نمی کردند، اما همچنین جایی است که گروهی از مردم می توانند در عجیب ترین مشاجره هایی که می توان تصور کرد نظیر اینکه نان شما چقدر باید برشته شود تا بهترین طعم ممکن را داشته باشد، حسابی درگیر شوند. در واقع این شبکه ها اساسا می توانند مکانی برای خیر و شر به طور یکسان باشند. به لطف استفاده های فراوان از رسانه های اجتماعی و ظهور اینفلوئنسرها، بسیاری ممکن است در مورد اینکه کدام شخصیت های بازی در رسانه های اجتماعی بیشترین فالوور را خواهند داشت، بحث هایی کنند. حال در این مقاله به 10 شخصیت بازی که در رسانه های اجتماعی فالوور زیادی خواهند داشت، می پردازیم.

10 شخصیت بازی که در شبکه های اجتماعی فالوور زیادی خواهند داشت

10. کریتوس (Kratos)

قرار دادن کریتوس در قالب یک شخصیت اینترنتی ممکن است برای برخی افراد منطقی نباشد چرا که در هر صورت او سر دشمنانش فریاد می زند و چندان اخلاق ندارد. با این حال اگر نیمه دیگر لیوان را ببینیم، او یک کاندیدای عالی برای تبدیل شدن به یک ستاره در توییتر است. در واقع شخصیت های سری گاد آو وار پتانسیل زیادی برای ایجاد یک کانال خانوادگی دارند. تصور کنید کریتوس پسرش را هر روز از طریق یک فریاد نسبتا صمیمانه و تهدید های پنهان به خشونت فیزیکی تشویق می کند تا محدودیت هایش را بشکند. بنابراین ولاگ های این دو احتمالا بازدید زیادی دریافت خواهد کرد

9. فرمانده شپرد (Commander Shepard)

شخصیت دیگری که می تواند یک بلاگر و ستاره اینستاگرامی غیرقابل توقف باشد، فرمانده شپرد از مس افکت است که به شدت در حال تغییر است. این کاراکتر به اندازه ای پرانرژی و بازیگوش است که در جذب بینندگان مانند گرد هم آوردن کهکشان مسئله ای نداشته باشد. البته فقط امیدواریم شپرد با هیچ زمین پایکوبی یا موجودات عروس دریایی مانند شناور روبرو نشود. در هر صورت هیچ کس نمی خواهد ببیند که چه اتفاقی می افتد اگر اینترنت سعی کند حضور شپرد را در شبکه های مجازی خاتمه دهد.

8. دوک نوکم (Duke Nukem)

همه ما احتمالا چندین سلبریتی را می شناسیم که اینکه دقیقا چرا و چگونه مشهور شده اند، برایمان جای بحث زیادی دارد. دوک ناکم احتمالا یکی از این دست سلبریتی ها خواهد بود. اینکه چرا او در اینترنت مشهور خواهد شد، در حالی که شوخی های او برای دهه 90 میلادی است، یک معمای واقعی است. احتمالا منصفانه است که بگوییم او می خواهد از مردان معمولی، مردان آلفا و سیگما بسازد و از این طریق محبوبیت زیادی کسب کند و شاید در این میان تعدادی دوره نیز به فروش برساند تا خرج خود را در آورد.

7. استیو (Steve)

با توجه به محبوبیت پروژه های ساخته شده از طریق طرفداران آثار مختلف و ویدیو های ساخت و ساز چیزهای مختلف در سراسر اینترنت، منطقی است که استیو از ماینکرفت یک ستاره باشد. او این پتانسیل را دارد که با خلق چیزهای مختلف طرفداران زیادی را جذب خود کند. البته شاید بگویید که او ممکن است با توجه به اینکه زیاد صحبت نمی کند کمی در جذب مخاطب مشکل داشته باشد، اما در این سال هایی که شبکه های مجازی رشد کرده اند، چیزی که همیشه به افراد ثابت شده این است که هر محتوایی حتی تمیز کردن سم یک گاو نیز می تواند بازدیدهای فراوانی کسب کند.

6. جک خوشتیپه (Handsome Jack)

راه های مختلفی وجود دارد که شخصی مانند جک خوشتیپه به پدیده ای در دنیای رسانه های اجتماعی تبدیل شود، اما او احتمالا از آن دسته افرادی باشد که داغ ترین برداشت ممکن را در مورد موضوعات پرطرفدار زیادی که در رسانه ها مطرح می شوند، ارائه کند. او نقل قول های جذابی دارد که پتانسیل زیادی برای جذب مخاطب دارند. البته او شاید بدترین برداشت ممکن از موضوعات را به دست میلیون ها نفر برساند اما تجربه ثابت کرده است که هیترها نه تنها از محبوبیت یک شخص می کاهند بلکه باعث می شوند که پیج او رشد بیشتری پیدا کند.

5. لیان کندی (Leon Kennedy)

احتمالا نمی توانید بگویید که اگر لیان کندی برای متوقف کردن آخرالزمان های مختلف با موضوع زامبی ها تلاش نمی کرد، رهبر یک کانال کمدی بزرگ در یوتیوب نمی شد. این مرد دیالوگ های کمدی زیادی دارد و ظاهرش نیز می تواند به او برای جذب مخاطب کمک کند. البته مانند هر فرد خوش چهره ای در شبکه های مجازی احتمالا تعدادی پیدا می شوند که او را بی ریخت خطاب کنند اما لیان با چرت و پرت های خود احتمالا بتواند آن دسته از افراد را نیز راضی نگه دارد.

4. سونیک خارپشته (Sonic The Hedgehog)

راه های مختلفی وجود دارد که سونیک می تواند با آن ها در رسانه های اجتماعی محبوب شود، اما احتمالا او از آن دست افرادی باشد که ویدیوهای چالشی زیادی می گیرند و از این راه مشهور شده اند. او سرعت زیادی دارد و می تواند با حرکات خود بسکمک را جذب خود کند و بازدیدهای میلیونی بدست آورد. آیا این خارپشت می تواند به بهترین مبارز هنرهای رزمی ترکیبی بدیل شود؟ این احتمال وجود دارد آن هم با توجه به این واقعیت که او در بازی های مبارزه ای بیشتر از بازی های سری سونیک حضور داشته است.

3. گرالت (Geralt)

گرالت به عنوان شخصیت اصلی سری ویچر احتمالا جهانگردی خواهد بود که از سفرهای خود ولاگ تهیه خواهد کرد. او یکی از آن افرادی است که با ینیفر یا تریس ویدیو گرفته و زیبایی های مکان های مختلف را به شما نشان خواهد داد. البته او احتمالا بخواهد از مرد حلق آویز شده از درخت در کشور ژاپن دوری کند، زیرا دیدیم وقتی کسی تصمیم به ضبط چنین محتوایی می گیرد چه اتفاقی می افتد؛ هرچند گرالت خود کم با این موارد دست و پنجه نرم نکرده است.

2. لینک (Link)

لینک یک انتخاب عجیب و غریب برای لیست است زیرا او صحبت نمی کند و مجموعه مهارت های او به طور باورنکردنی ای مبتنی بر مبارزه است، اما او دو گزینه برای تولید محتوا دارد. اول از همه لینک می تواند یکی از آن برنامه های آشپزی محبوب را بسازد، البته تا زمانی که شخص دیگری صداگذاری را انجام دهد. مورد دوم اینکه او می تواند با مهارت های عکاسی چشمگیر خود به یک عکاس محبوب در اینستاگرام تبدیل شود. در هر صورت ما دیده ایم که او با تخته Sheikah چه کرده است و این احتمال می رود که یک استاد سلفی گرفتن باشد.

1. تالی (Tali)

با در نظر گرفتن اینکه تالی از یک کراش ساده به اولین انتخاب اینترنت به دلیل بازی در سه گانه مس افکت تبدیل شد، احتمالا می توان گفت که او هر کاری که می کرد و هر محتوایی که می ساخت، محبوبیت زیادی کسب می کرد. شخصیت دمدمی مزاج و تا حدودی ترسوی او کاملا مناسب جذب بسکمک از افراد در شبکه های اجتماعی است. هرچند با توجه به شخصیت او احتمالا همیشه موضوعی برای صحبت داشته باشد که البته نیمی از طرفداران او احتمالا به خاطر شخصیتش ویدیوهای او را تماشا کنند.

منبع: The Gamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 شخصیت بازی که در شبکه های اجتماعی فالوور زیادی خواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شخصیت بازی که در شبکه های اجتماعی فالوور زیادی خواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید