10 مورد برترین مدل های ساعت بچگانه در خبرنگاران (پاییز 1402)

به گزارش موسیقی با امیر، ساعت مچی یکی از اکسسوری هایی است که کوچک و بزرگ به آن علاقه دارند. برای بچه ها لذت بستن یک ساعت مچی تازه مد شده روی مچ و رفتن به مدرسه یا جمع دوستان لذتی باورنکردنی است. هر بار که می خواهند ساعت را اعلام نمایند با علاقه خاصی به ساعت (watch) جدیدشان نگاه می نمایند. پس می توان گفت که ساعت بچگانه یک گزینه مناسب برای هدیه دادن هم محسوب می گردد. به همین علت در این مطلب از خبرنگاران مگ قصد داریم 10 ساعت بچگانه مچی محبوب و پرطرفدار در فروشگاه خبرنگاران را به شما معرفی کنیم تا تصمیم برای خرید ساعت بچگانه راحت تر باشد.

10 مورد برترین مدل های ساعت بچگانه در خبرنگاران (پاییز 1402)

برترین و محبوب ترین ساعت های بچگانه

قبل از اینکه به سراغ آنالیز ساعت های این فهرست برویم باید این نکته را بگوییم که هر ساعت بچگانه ای که در ادامه می بینید به انتخاب خریداران و کاربران موسیقی با امیر وارد این فهرست شده است. دلایل انتخاب این محصولات رضایت از کیفیت، قیمت و شکل ظاهری آن ها بوده پس اگر قصد هدیه دادن دارید، می توانید با خیالی راحت یکی از آن ها را انتخاب کنید.

1. برترین ساعت بچگانه پسرانه

ساعت بچگانه مچی بولون با بند ضد حساسیت برترین و محبوب ترین ساعت مچی پسرانه در فروشگاه موسیقی با امیر است. نوع موتور آن کوارتز است و شیشه معدنی دارد. بدنه سیلیکونی و بند TPU این محصول باعث شده که به یک ساعت ضد حساسیت عالی تبدیل گردد. در برابر آب مقاوم است و با باتری کار می نماید.

2. برترین ساعت بچگانه دخترانه

ساعت بچه گانه دخترانه بولون با ظاهر شیک و کلاسیک خود یک انتخاب عالی برای تیپ های رسمی، نیمه رسمی و روزمره فرزند شما به شمار میرود. نوع موتور آن کوارتز است و با باتری کار می نماید. مقاومت در برابر آب، بند TPU و صفحه گرد از دیگر ویژگی های این محصول هستند. رنگ بند این محصول سبز پاستلی است. البته اگر فرزند شما هوادار پوشیدن ساعت بچگانه باربی است بهتر است در پی مدل صورتی آن بگردید.

3. محبوب ترین ساعت دیجیتال بچگانه

این ساعت دیجیتال بچه گانه محبوب ترین ساعت دیجیتال بچه ها است که ظاهری شبیه به مچ بند هوشمند بزرگسالان دارد. از سیلیون و رزین ساخته شده، موتوری از نوع کوارتز دارد و با باتری کار می نماید. این محصول علاوه بر نمایش زمان، امکان نمایش تاریخ را هم دارد. بند سیلیکونی این ساعت با پین بسته می گردد و به راحتی می توانید آن را دور مچ فرزندتان فیکس کنید.

4. برترین ساعت بچگانه هوشمند

این ساعت هم مثل مدل قبلی دیجیتال است اما ظاهری شبیه به ساعت هوشمند بزرگسالان دارد. موتور آن از نوع کوارتز است و یک صفحه مستطیلی دارد که با پلاستیک شبیه به شیشه پوشیده شده است. جنس بدنه و بند آن از سیلیکون است که آن را به یک ساعت کاملا ضدحساسیت تبدیل نموده است. نمایش زمان، تایمر و آلارم از قابلیت های این محصول است. بند آن سگکی است و از باتری به عنوان منبع انرژی استفاده می نماید. در زمان خرید این نکته را هم در نظر بگیرید که فرق ساعت لمسی بچه گانه دخترانه و پسرانه فقط رنگ بند و قاب آن ها است.

5. ساعت مچی دیجیتال دخترانه

یک ساعت زیبا برای استفاده روزمره با صفحه گرد که ظاهری بسیار شکیل دارد. صفحه گرد این محصول با پلاستیک شیشه ای پوشیده شده، جنس بدنه و بند آن از سیلیکون است و با سگک بسته می گردد. منبع انرژی آن باتری است و به غیر از نمایش زمان، تاریخ شمار هم دارد.

6. ساعت مچی دیجیتال لمسی ضد آب

اولین چیزی که در این ساعت جلب توجه می نماید پاندای کوچکی است که روی بند سیلیکونی آن وصل شده است. فرم صفحه این محصول به شکل بیضی است که با پلاستیک شیشه ای پوشانده شده است. موتور آن از نوع کوارتز است و به غیر از نمایش ساعت امکان نمایش تاریخ را هم دارد.

7. ساعت مچی عقربه ای دخترانه بولن

این ساعت زیبای چینی با هر نوع استایلی قابل استفاده است و صفحه گردی که دارد به آن ظاهری کلاسیک داده است. جنس بند آن از TPU است، با باتری کار می نماید، موتور کوارتز دارد و در برابر آب مقاوم است.

8. ساعت بچگانه مچی دیجیتال اسکمی

یک ساعت لوکس بچگانه با صفحه گرد که جنس بدنه و بند آن از پلاستیک است.صفحه این ساعت نور پس زمینه دارد و با رزین پوشش داده شده است. این ساعت با باتری کار می نماید و موتور کوارتز دارد. بند آن با سگک ساده بسته می گردد، در برابر آب مقاوم است و فقط در رنگ آبی روشن فراوری شده است.

9. ساعت بچگانه دیجیتال مدل هوشمند

شکل ظاهری این محصول شبیه به ساعت هوشمند اپل است، اما یک ساعت دیجیتال است که علاوه نمایش زمان می تواند تاریخ را هم نمایش دهد. جنس بند آن از سیلیکون است که با پین بسته می گردد. با باتری کار میروکش صفحه مربعی این محصول هم از جنس اکریلیک است.

10. ساعت بچگانه دیجیتال مدل NT

آخرین محصول این فهرست هم یک ساعت دیجیتال است که ظاهری اسپرت دارد و برای استفاده روزمره تا مهمانی کاربرد دارد. صفحه گرد آن با پلاستیک شیشه ای پپوشیده شده و بند پلاستیکی اش با سگک بسته می گردد. این ساعت جزو ساعت های حرفه ای کودک به شمار می رود چون علاوه بر نمایش زمان و تاریخ ویژگی های زیر را هم دارد:

  • تایمر
  • سرعت سنج
  • نور پس زمینه
  • آلارم

کدام ساعت بچگانه را هدیه بدهیم؟

اگر ساعت بچگانه را به عنوان هدیه در نظر گرفته اید باید قبل از نهایی کردن انتخاب خود چند نکته را آنالیز کنید. اولا ببینید کودک از ساعت بچگانه ای که هدیه می گیرد چه انتظاراتی دارد. دوما باید قابلیت هایی که در ساعت بچگانه واقع شده است را آنالیز کنید و ببینید برای او کاربردی است یا خیر. در نهایت هم به علایق او مثل رنگ، شخصیت کارتونی مورد علاقه یا استایل مورد علاقه اش توجه کنید تا بتوانید برترین ساعت را برای او هدیه بگیرید.

مرور کلی

اگر قصد دارید کودک خود را تشویق کنید یا به او یک هدیه دوست داشتنی بدهید، ساعت بچگانه یک انتخاب مناسب و عالی برای این کار است. انتخاب یک ساعت با کیفیت بر اساس سلیقه و علایق کودک می تواند او را بیشتر از آنچه که فکرش را می کنید خرسند کند. در این مطلب چند مدل ساعت محبوب و پرهوادار در فروشگاه موسیقی با امیر معرفی شده است که به شما در انتخاب ساعت مناسب یاری می نماید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 مورد برترین مدل های ساعت بچگانه در خبرنگاران (پاییز 1402)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مورد برترین مدل های ساعت بچگانه در خبرنگاران (پاییز 1402)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید