ایسوس RP، AX56: برترین اکستندر وای فای 6 برای داشتن بالاترین کارایی با قیمت مناسب

به گزارش موسیقی با امیر، برندهای تی پی لینک و دی لینک، اکستندرهای وای فای 6 خوش قیمت با کارایی متوسطی دارند. ما در سایت شبکه چی، سعی کردیم بعضی از این اکستندرهای وای فای 6 ارزان را معرفی کنیم. از جمله اکستندرهای ، و مورد آنالیز و ارزیابی قرار گرفتند.

ایسوس RP، AX56: برترین اکستندر وای فای 6 برای داشتن بالاترین کارایی با قیمت مناسب

حالا، در این مقاله می خواهیم سراغ معرفی یک اکستندر وای فای 6 پر قدرت از شرکت ایسوس برویم؛ اکستندری که به شما بالاترین سرعت و کارایی را در قبال یک قیمت نسبتا مناسب 100 دلاری می دهد. ایسوس این اکستندر وای فای را در فوریه سال 2021 عرضه کرد و از همان زمان، یکی از برترین اکستندرها برای تقویت وای فای خانگی محسوب می گردد.

ایسوس RP-AX56 یکی از برترین اکستندرهای وای فای 6 سال 2022 به انتخاب سایت CNet و سایت های معتبر دیگر است. اکستندری که می تواند سریع ترین وای فای را به شما روی لپ تاپ و پی سی بدهد و کاملا وای فای خانگی شما را زیر و رو کند.

این اکستندر وای فای 6 در رده AX1800 با سرعت 574 مگابیت روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 1201 مگابیت روی فرکانس 5 گیگاهرتز است. اینکه اکستندر ایسوس RP-AX56 دو بانده است و روی باند 5 گیگاهرتز سرعتی بالاتر از 1 گیگابیت می دهد؛ می تواند مزیت بزرگی برای گیمرها و استریمرها باشد.

در این اکستندر از 2 آنتن داخلی استفاده شده است و MIMO 2×2 روی هر دو فرکانس رادیویی ارائه می دهد. مجهز به فناوری مدولاسیون 1024-QAM است که 25 درصد سریع تر از مدولاسیون QAM 256 روی دستگاه های AC است. از پهنای باند 80 مگاهرتز در فرکانس 5 گیگاهرتز پشتیبانی می نماید و مجهز به پهنای باند 160 مگاهرتز نیست.

مزیت بعدی اکستندر RP-AX56، داشتن یک درگاه شبکه اترنت گیگابیتی است تا بتوانید به راحتی این دستگاه را به لپ تاپ برای تنظیمات اولیه و بعد به روتر یا مودم وصل کنید و اینترنت را روی وای فای تقویت شده به اشتراک بگذارید.

جالب است بدانید این اکستندر ایسوس از فناوری AiMesh نیز پشتیبانی می نماید تا اگر در خانه یک سیستم مش وای فای ایسوس دارید؛ RP-AX56 بتواند یکی از نودهای فرعی شما بگردد.

همچون سایر دستگاه های مجهز به استاندارد 802.11ax از فناوری رمزنگاری اطلاعات WPA3-Personal پشتیبانی می نماید؛ ضمن اینکه قادر به استفاده از رمزنگاری قدیمی تر WPA2-Personal و WPA-Personal و WPA-Enterprise و WPA2-Enterprise نیز هست. شما می توانید این اکستندر را در چندین مود از جمله مود Range extender یا اکسس پوینت یا مدیا بریج تنظیم کنید.

از کلیدهای ریست و WPS برخوردار بوده و به طور مستقیم به پریز برق وصل می گردد. میزان این اکستندر تا حدودی بزرگ است و باید پریز برقی پیدا کنید که اطراف آن خلوت باشد. وزن دستگاه حدود 200 گرم است.

شما می توانید با اپلیکیشن موبایل ASUS Router به سادگی این اکستندر وای فای را راه اندازی و نصب کنید. بسیاری از کاربران با پیکربندی و تنظیمات اولین اکستندرها مشکل دارند ولی اکنون با داشتن یک اپلیکیشن موبایل، کار بسیار ساده تر می گردد. در همین اپ موبایل، می توانید چندین شبکه وای فای یا SSID جداگانه برای این دستگاه تعریف کنید تا هر فردی بتواند به وای فای اختصاصی خودش وصل گردد.

در مقایسه با اکستندرهای وای فای 6 پرچم داری از شرکت هایی مانند نتگیر و لینکسیس، اکستندر ایسوس RP-AX56 با قیمت 100 دلار، ضمن اینکه مشخصات و امکانات بسیار خوبی ارائه می دهد؛ کارایی بالایی دارد و شما می توانید سریع ترین وای فای را با یک دستگاه 802.11ax به دست بیاورید.

منبع: شبکه چی

به "ایسوس RP، AX56: برترین اکستندر وای فای 6 برای داشتن بالاترین کارایی با قیمت مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسوس RP، AX56: برترین اکستندر وای فای 6 برای داشتن بالاترین کارایی با قیمت مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید