جزئیات محتوای رایگان آینده Lords of the Fallen معین شد

به گزارش موسیقی با امیر، کمپانی CI Games و استودیوی Hexworks به تازگی نقشه راه محتوای رایگان آینده بازی Lords of the Fallen را منتشر نموده اند که شامل به روزرسانی های هفتگی، بهبود تعادل، چندین مأموریت تازه، طلسم های تازه و موارد دیگر می گردد.

جزئیات محتوای رایگان آینده Lords of the Fallen معین شد

در بیانیه استودیوی سازنده آمده است:

در رابطه با محتویاتی که قرار است برای این بازی اکشن و نقش آفرینی منتشر شوند، در ابتدا می توان به آپدیت های هفتگی اشاره نمود که به طور کلی بر بهبود ثبات بازی، نحوه عملکرد اجرایی، برطرف باگ ها و مسائل فنی، بهبود بخش های چند نفره نظیر کوآپ و PvP، افزایش دشواری باس ها و غیره تمرکز دارند. از طرفی ماموریت ها و زره های تازه در کنار سلاح ها و طلسم های مختلف به مرور به بازی اضافه خواهند شد. بعلاوه مجموعه ای کامل از ویژگی های درخواست شده به وسیله جامعه بازیکنان مانند سیستم اصلاح نماینده نیو گیم پلاس نیز در راه است. در این میان پشتیبانی بیشتر بازی نیز برنامه ریزی شده است که اطلاعات بیشتری از آن در آینده منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که توسعه دهندگان Lords of the Fallen از زمان عرضه بسیار فعال بوده اند و می توان گفت که تقریباً هر روز و به طور مداوم بازی را به وسیله پچ های مختلف به روز می نمایند. در واقع به نظر می رسد که این اثر که به عنوان یکی از برترین آثار ژانر سولزلایک سال 2023 در نظر گرفته می گردد، مخاطبان هدف خود را به خوبی پیدا نموده است و باید دید که می تواند به مرور درخشان تر از نسخه قبلی خود ظاهر گردد یا خیر.

بازی Lords of the Fallen برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "جزئیات محتوای رایگان آینده Lords of the Fallen معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات محتوای رایگان آینده Lords of the Fallen معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید