جزئیات و زمان واریز پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش

به گزارش موسیقی با امیر، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش جزئیات و نحوه پرداخت پاداش سرانجام خدمت فرهنگیان سال 99 را گفت.

جزئیات و زمان واریز پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش

علی الهیار ترکمن در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: خوشبختانه با اقدام مساعد دولت و سازمان برنامه و بودجه اعتبار مورد احتیاج برای پرداخت پاداش انتها خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش در سال 99 فراهم شده است.

وی تاکید نمود: البته هنوز در اعتبار پیش بینی شده، بودجه مربوط به بازخرید مانده مرخصی دیده نشده است اما اصل پاداش انتها خدمت به صورت کامل دیده شده و روز دوشنبه هفته گذشته (28 تیرماه) به خزانه ابلاغ شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به استناد تبصره 19 قانون بودجه سال 1400، خزانه باید اعتبارات را به ذینفع نهایی پرداخت کند و دیگر کار دستگاه ها نیست که این پول را از خزانه دریافت و خودشان برای افراد واریز نمایند، گفت: ما لیست مربوط را کامل و آماده کردیم و در اختیار خزانه داری کل کشور قرار دادیم تا بر اساس تخصیص صادره از سوی سازمان برنامه و لیستی که ما ارائه نموده ایم پاداش انتها خدمت را برای بازنشستگان سال 99 واریز نمایند.

الهیار با اشاره به کوشش دولت برای تحقق منابع با توجه به مضایق و محدودیت های تامین بودجه اظهار کرد: برای بازنشستگان کار خوبی اجرا شده است و تاکید ما از ابتدا همین بود که پاداش انتها خدمت همکاران بازنشسته ما در آموزش وپرورش باید به صورت نقدی و یکجا پرداخت گردد که خوشبختانه محقق شده است.

وی در انتها گفت: پیش بینی ما این است که با توجه به شرایط پیش رو طی کمتر از 10 روز آینده پاداش انتها خدمت برای 33 هزار بازنشسته پرداخت گردد.

منبع: فرارو

به "جزئیات و زمان واریز پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات و زمان واریز پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید