در حال مذاکره برای واردات اتوبوس هستیم ، دو تا سه میلیارد تومان هزینه تقریبی هر دستگاه اتوبوس وارداتی

به گزارش موسیقی با امیر، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: مجوز وارد کردن هزار دستگاه اتوبوس را داریم و تا خاتمه سال کوشش می کنیم تعدادی را به ناوگان اتوبوسرانی مرکز وارد کنیم؛ چراکه می خواهیم اتوبوسی را وارد کنیم که دوباره به چرخه تعمیرات بازنگردد.

در حال مذاکره برای واردات اتوبوس هستیم ، دو تا سه میلیارد تومان هزینه تقریبی هر دستگاه اتوبوس وارداتی

به گزارش موسیقی با امیر، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در مورد اتوبوس های دست دومی که قرار بود به ناوگان حمل ونقل شهری اضافه بشود، اظهار کرد: هنوز در حال آنالیز هستیم و به نتیجه مد نظرمان با توجه به سختگیری های سازمان ملی استاندارد به لحاظ استاندارد و ویژگی های فنی نرسیده ایم.

علیزاده اعلام کرد: در حال مذاکره برای وارد کردن اتوبوس ها هستیم. ما مجوز وارد کردن 1000 دستگاه اتوبوس را داریم و تا سرانجام سال کوشش می کنیم تعدادی را به ناوگان مرکز وارد کنیم؛ چراکه می خواهیم اتوبوسی را وارد کنیم که مشکل فنی پیدا نکند و دوباره به چرخه تعمیرات برنگردد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی ادامه داد: باید بحث استاندارد اتوبوس ها رعایت بشود. طبق مجوز هیات دولت باید کارکرد این اتوبوس ها کمتر از 5 سال باشد.

او با بیان اینکه برآورد هزینه اتوبوس ها هنوز انجام نشده است، اعلام کرد: برای این امر باید خارج از کشور به صورت میدانی از این دستگاه ها بازدید کنیم تا قیمتش معین بشود؛ ولی حدودا قیمت هر دستگاه باید دو الی سه میلیارد باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "در حال مذاکره برای واردات اتوبوس هستیم ، دو تا سه میلیارد تومان هزینه تقریبی هر دستگاه اتوبوس وارداتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حال مذاکره برای واردات اتوبوس هستیم ، دو تا سه میلیارد تومان هزینه تقریبی هر دستگاه اتوبوس وارداتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید