سرقت پیچیده در پل طبقاتی شهید صدر تهران

به گزارش موسیقی با امیر، عضو شورای شهر تهران گفت: روکش تزریق بتن در پل بزرگ صدر که ارتفاع آن بسیار بیشتر از پل قبلی است به طور کامل به سرقت رفته و این اتفاقات حکایت از تداوم سرقت های هوشمند و برنامه ریزی شده دارد.

سرقت پیچیده در پل طبقاتی شهید صدر تهران

به گزارش فارس، ناصر امانی، عضوشورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر طی تذکری درباره بند 30 ماده 80 قانون تشکیلات و وظایف شورا است، گفت: این بند به حسن نظارت بر امور اقتصادی شهرداری، همه سازمان ها و شرکت های وابسته و حفظ سرمایه، دارایی ها و اموال عمومی و اختصاصی شهرداری اشاره دارد که از وظایف قطعی شوراست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: من در هشتم اسفندماه سال قبل در مورد سرقت از اموال عمومی شهر به ویژه پل بزرگراه شهید حکیم تذکراتی دادم و از شهردار درخواست کردم که با همکاری پلیس، عوامل این سرقت شناسایی شوند که در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات سرقت پیچیده تری در پل طبقاتی شهید صدر رخ داد، یادآور شد: روکش تزریق بتن در پل بزرگ صدر که ارتفاع آن بسیار بیشتر از پل قبلی است به طور کامل به سرقت رفته است. این گونه اتفاقات حکایت از تداوم سرقت های هوشمند و برنامه ریزی شده و القاء ترس و ناامنی به مردم است و انگیزه ای به غیر از انگیزه اقتصادی در این سرقت ها وجود دارد و آن هم القاء ناامنی و ترس استفاده از تاسیسات شهری در مردم است.

امانی با بیان اینکه باندی پشت این سرقت ها فعالیت می نمایند که متاسفانه به ایستگاه های بی آرتی نیز تسری پیدا نموده است، اعلام کرد: بر اساس تماس خانواده شهدای مدفون در بهشت زهرا(س) تابلوهای مزار شریف شهدا نیز در یکی از قطعات به طور کامل کنده شده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حفاظت و نگهداری پل شهید صدر به وسیله شهردار وقت به شهرداری منطقه یک سپرده شد، گفت: تأمین احتیاج اقتصادی به معاونت اقتصادی سپرده شد و حفاظت فنی آن را نیز معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران بر عهده گرفت. ضروری است برای تاسیسات حیاتی و جلوگیری از تداوم سرقت های ساماندهی شده در سطح شهر تهران تدابیری اندیشیده گردد چون دست های پنهانی در این زمینه فعال شدند و دستگاه نظامی و انتظامی نیز به مدیریت شهری در این راستا یاری نمایند.

وی اعلام کرد: در این سرقت ها تنها مسئله سرقت نیست بلکه پشت پرده سیاسی برای ایجاد رعب و وحشت و ناامیدی در مردم دارد و در این زمینه باید در شهرداری با هماهنگی نیروی انتظامی اقدامی قابل قبول در راستای خنثی سازی سرقت ها انجام دهند.

منبع: فرارو

به "سرقت پیچیده در پل طبقاتی شهید صدر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت پیچیده در پل طبقاتی شهید صدر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید