شکست سنگین در خانه؛ شاگردان عطایی حریف سرعت ژاپن نشدند

به گزارش موسیقی با امیر، ملاقات فینال مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بین تیم های ملی ایران و ژاپن از ساعت 18 امروز شنبه (4 شهریور) در سالن غدیر ارومیه برگزار گردید که در نهایت ژاپن با رجحان سه بر صفر قهرمان بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا شد. ژاپنی ها با کسب این نتیجه دهمین قهرمانی خود را در آسیا جشن گرفتند.

شکست سنگین در خانه؛ شاگردان عطایی حریف سرعت ژاپن نشدند

ترکیب تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن

محمد موسوی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، امین اسماعیل نژاد، محمد طاهر وادی و محمدرضا حضرت پور

ترکیب تیم ملی ژاپن مقابل ایران

یوکی ایشیکاوا، ماساهیرو سکیتا، تایشی اونودرا، آکیهیرو یامااوچی، ریو یاماموتو، یوجی نیشیدا و ران تاکاهاشی

ست اول؛ 25 به 20 به سود ژاپن

اولین امتیاز برای تیم ژاپن به دست آمد. ولی در ادامه هر دو تیم بازی پایاپایی داشتند. اولین وقت استراحت را تیم ملی ایران درخواست کرد اما در ادامه باز این تیم ملی ژاپن بود که پیروز شد اختلاف امتیاز را بیشتر کند و با نتیجه 16 بر 13 از ایران پیش بیفتد. در لحظات پایانی باز رجحان با ژاپن بود که پیروز شد 25 بر 20 برنده از زمین خارج گردد.

ست دوم؛ 25 بر 18 به سود ژاپن

اولین امیتاز برای شاگردان عطایی ثبت شد ولی در ادامه ژاپنی ها با ارائه یک بازی خوب نتیجه را 3 -3 به تساوی کشاندند. در ادامه باز این ژاپن بود که بود تیم برتر میدان و بود با نتیجه 15 بر 10 از ایران جلو افتاد. در ادامه دفاع و توپ گیری شاگردان عطای به قدری ضعیف بود که باز ژاپنی ها پیروز شدند 25 بر 18 ست دوم را هم از آن خود نمایند.

ست سوم؛ 25 بر 18 به سود ژاپن

اولین امتیاز این ست برای ایران به دست آمد و در ادامه نیز محمد فلاح و آرمان صالحی به ترکیب تیم ملی کشورمان اضافه شدند . هر چند ابتدای این ست ژاپنی ها چند پوئن از ایران عقب افتادند اما در نهایت هماهنگی خوب بازیکنان ژاپن باعث شد نتایج از دست رفته به سرعت جبران گردد تا به این شکل سامورایی ها با اقتدار سه بر صفر در خانه حریف به عنوان قهرمانی دست یافتند.

منبع:برنا

منبع: فرارو

به "شکست سنگین در خانه؛ شاگردان عطایی حریف سرعت ژاپن نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سنگین در خانه؛ شاگردان عطایی حریف سرعت ژاپن نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید