خاتمه کار داورزنی در والیبال ایران؟

به گزارش موسیقی با امیر، سی و هشتمین کنگره فدراسیون دنیای والیبال همزمان با مرحله نخست مسابقات قهرمانی زنان دنیا در شهر آرنهم هلند از 22 تا 25 سپتامبر (31 شهریور تا 3 مهر 1401) درحال برگزاری است. با دعوت فدراسیون دنیای والیبال محمدرضا داورزنی به عنوان عضو هیات رئیسه FIVB بامداد دوشنبه 28 شهریور ماه راهی هلند شد تا پس از شرکت در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا که در حاشیه این کنگره برگزار گردید، ضمن ملاقات با مقامات و مسئولان فدراسیون دنیای والیبال در این کنگره سه روزه حضور پیدا کند.

خاتمه کار داورزنی در والیبال ایران؟

بعلاوه میلاد تقوی، دبیر کل فدراسیون والیبال هم بامداد روز چهارشنبه 30 شهریور ماه راهی شهر آرنهم شد تا به عنوان نماینده فدراسیون ایران در این کنگره شرکت کند. آنالیز و ارزیابی فعالیت های والیبال جهان در یک سال اخیر و بعلاوه برنامه ریزی و آنالیز برنامه های والیبال در سال 2023 از محور های اصلی این کنگره بود که در حاشیه آن روسای فدراسیون های کشور های مختلف با یکدیگر دیدار می نمایند و در جلساتی مختلف با مسئولان فدراسیون جهانی دیدار و تبادل نظر خواهند کرد.

در شرایطی که داورزنی در ایران حضور ندارد و راهی هلند شده است، اخباری تکراری درمورد سرانجام دوران فعالیت وی در فدراسیون والیبال منتشر شده است. در شرایطی که حدود یک سال و دو ماه از دوران مدیریت وی در فدراسیون والیبال به جای مانده، گفته می گردد داورزنی بازنشسته است و درخواستش برای تمدید حضور در فدراسیون والیبال مورد موافقت قرار نگرفته است.

محمدرضا داورزنی، در این خصوص گفت: در حال حاضر من درگیر مسائل و موضوعات مربوط به کنگره فدراسیون جهانی والیبال هستم. در جریان این اخبار هم نیستم، چون چیزی به صورت رسمی به من ابلاغ نشده است. تا به امروز بار ها این اخبار منتشر شده است، اما تا زمانی که ابلاغ رسمی صورت نگیرد این اخبار قابل تایید نیست.

منبع: فرارو

به "خاتمه کار داورزنی در والیبال ایران؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه کار داورزنی در والیبال ایران؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید