لزوم همگرایی و همکاری بیشتر بخش های خصوصی با یکدیگر

به گزارش موسیقی با امیر، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس اتاق ایران گفت: نسبت به آینده اقتصاد و صادرات کشور امیدوار هستیم. در حال حاضر موقعیت فوق العاده ای برای صادرکنندگان کشور به وجود آمده که برای حفظ آن نیازمند هم گرایی و همکاری بیشتر بخش های خصوصی با یکدیگر هستیم.

لزوم همگرایی و همکاری بیشتر بخش های خصوصی با یکدیگر

غلامحسین شافعی شب گذشته، 18 اسفند، در مراسم تجلیل از صادرنمایندگان برتر خراسان رضوی که در اتاق بازرگانی مشهد برگزار گردید، اظهار کرد: صادرنمایندگان به چیزی بیشتر از مراسم تجلیل و لوح تقدیر نیاز دارند. اگر صادرنمایندگان به معنای واقعی ارزشمند هستند و قرار به قدرشناسی از آن هاست، باید اقداماتی فراتر از مراسم تجلیل انجام داد.

وی اضافه کرد: صادرنمایندگان در پی تقدیر مادی نیستند بلکه نیازمند حرمتی هستند تا خدماتی که ارائه می نمایند، به برترین نحو ممکن دیده گردد. ما هیچوقت نتوانستیم از فرصت های طلایی که برای مان پیش می آید، بهره ببریم و هیچگاه به آنالیز چرایی این مساله نیز نپرداخته ایم.

وی اضافه کرد: نسبت به آینده اقتصاد و صادرات کشور امیدوار هستیم اما متاسفانه زیرساخت های مالی کشور از جمله گمرک، حمل ونقل و... آمادگی لازم برای تعاملات تجاری با سایر کشورها را ندارد.

رئیس اتاق ایران گفت: افق های روشنی در انتظار اقتصاد کشور است اما ابزار استفاده از این افق های روشن آماده نیست. باید نسبت به حل این مساله اقدام کنیم. طی هفته جاری رئیس دبیرخانه اتاق اکو به ایران آمده و ما می توانیم با استفاده از این فرصت ارتباط مان را با 10 کشور عضو اکو توسعه دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لزوم همگرایی و همکاری بیشتر بخش های خصوصی با یکدیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم همگرایی و همکاری بیشتر بخش های خصوصی با یکدیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید