مسابقات مهارت، نماد پژوهش در فنی و حرفه ای هستند

به گزارش موسیقی با امیر، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: یکی از برترین نمادهای پیروز پژوهش در حوزه مهارت های فنی و حرفه ای، مسابقات و المپیاد فنی است.

مسابقات مهارت، نماد پژوهش در فنی و حرفه ای هستند

عبدالنبی سواعدی در آیین اختتامیه نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته تهویه و تبرید که امروز (19 آذرماه) در اهواز برگزار گردید، اظهار کرد: در آستانه هفته پژوهش هستیم و یکی از برترین نمادهای پیروز پژوهش در حوزه مهارت های فنی و حرفه ای، همین مسابقات و المپیاد فنی است.

به گزارش موسیقی با امیر، وی اضافه کرد: در پژوهش های نظری، علمی و فنی، راستا تعیینی در دانشگاه ها و پژوهشکده ها تعیین شده است اما پژوهش در حوزه فنی و حرفه ای، همین رویدادهایی است که در حوزه مسابقات ملی مهارت اتفاق می افتد و تنها مسابقاتی است که در جهان به صورت صددرصد عملی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان بیان نمود: در این دوره، طراحی پروژه و آماده سازی و ارزیابی مسابقات، همگی بسیار متفاوت نسبت به رویدادهای علمی کشور بود. این مسابقات باید به گونه ای طراحی شوند که نخبگان وارد این حوزه شوند.

وی گفت: برگزاری رویدادی با این تعیینات و با نام شهید مدافع حرم، یک پیغام تعیین دارد که دفاع و حفظ نظام و ارزش های آن همچنان باقی است. اگر چه شهدایی در این زمینه داشتیم اما نوجوانان و جوانان دیگری نیز در جنگ مالی کوشش می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسابقات مهارت، نماد پژوهش در فنی و حرفه ای هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات مهارت، نماد پژوهش در فنی و حرفه ای هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید