مسائل ورودی های داران تا اوایل سال آینده رفع می گردد

به گزارش موسیقی با امیر، علیرضا صلواتی گفت: مسائل ورودی های شهر داران با یاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان تا اوایل سال آینده رفع می گردد.

مسائل ورودی های داران تا اوایل سال آینده رفع می گردد

ورودی های شهر داران به یکی از نقاط حادثه خیز استان تبدیل شده و چند سالی می گردد که برای رفع سازی مسائل این ورودی ها بعد از زیرسازی رها می شوند. در این خصوص صلواتی گفت: با توجه به قوانین، رفع سازی نقاط حادثه خیز بیشتر بر عهده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای است، اما در سفر اخیر استاندار اصفهان به شهرستان فریدن قرار شد زیرسازی ورودی ها به زودی انجام و مسائل رفع گردد.

مجری طرح های زیربنایی استان اصفهان گفت: شهرداری داران پیگیر موضوع روشنایی و فضای سبز این ورودی ها باشد.

او بعلاوه گفت: اکنون راستا داران- درود به عنوان یکی از شریان های مهم استان اصفهان با اعتبار 240 میلیارد تومان در حال تبدیل به بزرگراه است.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان هم گفت: این اداره کل متناسب با اعتباراتی که فرماندار شهرستان فریدن ابلاغ نموده در قالب دو قرارداد اقدام به زیرسازی ورودی غربی داران از سمت روستای نماگرد کرد که پیشرفت کار اکنون 70 درصد است.

آرمین حمیدی اضافه کرد: با توجه به محدودیت های شدید اعتباری به دلیل تعهدی که داده شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان عقد قرارداد تازه و پیگیری های لازم را در مورد رفع سازی مسائل ورودی های داران نموده و امیدواریم روند برگزاری مناقصه این ماه طی گردد تا بتوانیم سال جاری فعالیت های زیرسازی را تکمیل کنیم.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بیان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم مسائل ورودی های شهر داران را تا خاتمه سال جاری یا حداکثر بهار سال آینده رفع کنیم.

موسیقی با امیر اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مسائل ورودی های داران تا اوایل سال آینده رفع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل ورودی های داران تا اوایل سال آینده رفع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید