میزبانی سوسن پرور از شرکت کنندگان فصل دوم بومگرد

به گزارش موسیقی با امیر، تهران (پانا) - سوسن پرور بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر در فصل دوم مستند مسابقه بومگرد میزبان خانواده های شرکت کننده خواهد بود.

میزبانی سوسن پرور از شرکت کنندگان فصل دوم بومگرد

به گزارش روابط عمومی موسسه اومافیلم؛ فصل دوم مستند مسابقه بومگرد در قالب رقابت مجذوب کننده سه خانواده و در محیطی متفاوت نوروز 1401 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود که سوسن پرور به عنوان میزبان در کنار خانواده های شرکت کننده خواهد بود.

تصویربرداری فصل دوم بومگرد در شهرستان میناب و بنادر جاسک و هرمز در استان هرمزگان انجام شده و سه خانواده در قالب رقابتی مجذوب کننده بر اساس آیتم هایی متناسب با زیست بوم انتخاب شده در چند قسمت به رقابت با یکدیگر می پردازند.

مستند مسابقه بومگرد برپایه سه سرفصل مهم گردشگری با موضوع بوم گردی و در نظر گرفتن اقتضائات فرهنگی هر منطقه، اشتغال و کسب وکار روستایی با در نظر گرفتن ظرفیت های مغفول و درنهایت ارزش بخشی به سنت ها و آداب ورسوم هر منطقه و هویت بخشی به هر بوم و قومیت تولیدشده است.

فصل دوم بومگرد به کارگردانی امیر منیری و تورج کلانتری و تهیه کنندگی سید جمال عودسیمین و تورج کلانتری، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج و تولیدشده در موسسه اوما فیلم است که از اول فروردین 1401 هرروز ساعت 19 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "میزبانی سوسن پرور از شرکت کنندگان فصل دوم بومگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی سوسن پرور از شرکت کنندگان فصل دوم بومگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید