هرمن هالست: پلی استیشن روی استودیوهای ژاپنی سرمایه گذاری می کند

به گزارش موسیقی با امیر، مدت نسبتاً زیادی است که طرفداران بازی های ژاپنی به رویکرد سونی انتقادهایی نشان داده اند و اذعان می کنند که این شرکت مانند گذشته به استودیوهای ژاپنی توجهی نشان نمی دهد و یکی از دلیل طرفداران هم اتفاقی بوده که برای استودیو ژاپن سونی رخ داده است. هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن، به این انتقادها واکنش نشان داده است.

هرمن هالست: پلی استیشن روی استودیوهای ژاپنی سرمایه گذاری می کند

طبق گفته هرمن هالست، شرکت سرگرمی های تعاملی سونی در این مدت روی بخش توسعه خارجی (غیر از استودیوهای داخلی پلی استیشن) در توکیو سرمایه گذاری بیشتری انجام داده است. در گفتگو با گیم اینفورمر، رئیس استودیوهای پلی استیشن بیان کرده است که علیرغم شایعات بازی های ژاپنی هویت اصلی شرکت سرگرمی های تعاملی سونی است. او می گوید: من می گویم که ما از برخی جهات هنوز یک شرکت ژاپنی هستیم. این میراث ماست این هنوز بخشی از شخصیت ماست. ما عاشق بازی های ژاپنی خود هستیم.

استودیوی Team Asobi به زیرمجموعه های پلی استیشن اضافه شد

هرمن هالست همچنین درباره ساختار نو استودیو ژاپن سونی که اکنون دیگر وجود خارجی ندارد و بخش توسعه داخلی آن به تیم آسوبی (Team ASOBI) تبدیل شده و بخش پشتیبانی و توسعه خارجی آن هم به XDEV ژاپن بدل گشته و همچنین استودیو قدیمی پولیفونی دیجیتال توضیحاتی را ذکر کرده است : ما Team ASOBI را زیر نظر نیکولاس دوسه (Nicolas Doucet) تأسیس کرده ایم. بنابراین قرار است در این استودیو سرمایه گذاری کنیم. گاهی اوقات هم مردم فراموش می کنند که ما استودیو پولیفونی دیجیتال را در اختیار داریم که شامل یک تیم در دو مکان مختلف است.

او در ادامه اضافه می کند: ما در گروه توسعه خارجی خود در توکیو هم در حال سرمایه گذاری هستیم و این گروهی است که با استودیوهای شناخته شده و معروفی همچون فرام سافتور و کوجیما پروداکشنز همکاری کرده است. بنابراین، ما هنوز روی توسعه بازی های ژاپنی تمرکز داریم و روی آن ها سرمایه گذاری می کنیم. این چیزی است که ما آن را دوست داریم …. من فکر می کنم این بخش مهمی از هویت پلی استیشن است، به گونه ای که هرگز نمی توانم تصور کنم که ما از توسعه بازی در ژاپنی یا حتی آسیا دوری کنیم.

هالست درباره رشد کلی استودیوهای پلی استیشن هم بیان نمود: ما روی تیم های شگفت انگیزی که داریم سرمایه گذاری می کنیم. ما توسعه دهندگان نوی را استخدام می کنیم و تمرکز خود را روی کیفیت ادامه خواهیم داد. ما همچنان روی تجربه هایی تمرکز می کنیم که از نظر من تجربه ها و آثار مهمی هستند - که گاهی اوقات فقط از طریق ما ایجاد شده است. این چیزی است که من پای آن ایستاده ام و این اطمینان را می دهم که به ساخت اینگونه آثار ادامه خواهیم داد.

در ماه مه گذشته هم رئیس استودیوهای پلی استیشن بیان کرده بود که استودیوهای داخلی این شرکت در حال حاضر بیش از 25 بازی مختلف را برای کنسول پلی استیشن 5 توسعه می دهند که تقریباً نیمی از آن ها بازی های کاملاً نوی هستند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "هرمن هالست: پلی استیشن روی استودیوهای ژاپنی سرمایه گذاری می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرمن هالست: پلی استیشن روی استودیوهای ژاپنی سرمایه گذاری می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید