هر پست تبلیغاتی کریستیانو رونالدو در اینستا: 100 میلیارد تومان!

به گزارش موسیقی با امیر، کریستیانو رونالدو در سال 2022 به ازای هر پست تبلیغاتی، 2.5 میلیون دلار به دست آورد، بالاتر از مسی با 1.8 میلیون دلار برای هر پست و ویرات کوهلی بازیکن کریکت هند با 1میلیون دلار. اما قهرمانی مسی آرژانتینی در قطر، باعث بروز شور و هیجان تازه ای از سوی حامیان مالی شده است.

هر پست تبلیغاتی کریستیانو رونالدو در اینستا: 100 میلیارد تومان!

به گزارش روزیاتو، مسی رکورد 75 میلیون لایک اینستاگرام را برای عکس خودش در حال بالا بردن جام جهانی به دست آورد و بعلاوه 50 میلیون لایک برای عکسی از او که در کنار جام می خوابد دریافت کرد.

مسی 414 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد که بسیار کمتر از کریستیانو رونالدو با 528 میلیون فالوور است.

اما او از زمان پیروزی در فینال حماسی جام جهانی مقابل فرانسه در 18 دسامبر، که در آن دو گل به ثمر رساند، در فضای آنلاین بیش از حد مورد توجه نهاده شده است.

در مقابل، رونالدو 37 ساله در دو بازی آخر پرتغال تنها یک بازیکن فرعی بود و با شکست 1-0 در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مراکش شکست خوردند.

در سه هفته گذشته، حساب مسی نوشیدنی Budweiser، بازی های ویدیویی Call of Duty و eFootball، نوشیدنی انرژی زا Gatorade، صرافی ارز دیجیتال Bitget و شرکت عینک Orcam را تبلیغ نموده است.

همه این ها به این معنی است که مقدار عایدی مسی از تبلیغات افزایش یافته است.

روز های بد رونالدو!

از سوی دیگر، رونالدو شاید به خاطر نتیجه بد در جام جهانی اسفناک خودش و انتقالش به عربستان، در این حوزه کم رنگ ظاهر شده باشد.

در واقع، رونالدو از زمان شکست پرتغال مقابل مراکش در 10 دسامبر، هیچ پست تبلیغاتی ای نگذاشته است.

در حالی که نیمار، هم باشگاهی مسی، با 950 هزار دلار برای هر پست تبلیغاتی، چهارمین نفر در لیست پرعایدیترین چهره های اینستاگرام بود.

لبرون جیمز بسکتبالیست آمریکایی با 660 هزار دلار، در جایگاه پنجم واقع شده است. رونالدو و مسی نیز در لیست افرادی با بیشترین فالوور های اینستاگرام، پیشتاز هستند.

پس از آن ها کایلی جنر با 377 میلیون فالوور، سلنا گومز با 367 میلیون دنبال نماینده و دواین جانسون با 356 میلیون طرفداری که در اینستاگرام او را دنبال می نمایند قرار دارند.

دو ورزشکار دیگر بی سر و صدا وارد 20 ورزشکار برتر اینستاگرام شدند. سامی کهلی در رده هفدهم با 230 میلیون دنبال نماینده و نیمار با 200 میلیون فالوور در رده بیستم واقع شده است.

جیمز اسطوره لس آنجلس لیکرز با 141 میلیون فالوور در رده 27 نهاده شد و کیلیان امباپه با 93.3 میلیون فالوور در جایگاه سی و ششم واقع شده است.

رئال مادرید با 130 میلیون دنبال نماینده و بارسلونا با 115 میلیون، باشگاه هایی هستند که بیشترین فالوور را در میان باشگاه های ورزشی دارند.

منبع: فرارو

به "هر پست تبلیغاتی کریستیانو رونالدو در اینستا: 100 میلیارد تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر پست تبلیغاتی کریستیانو رونالدو در اینستا: 100 میلیارد تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید