پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گواهی اعتبارسنجی هشت اختراع را صادر کرد

به گزارش موسیقی با امیر، مرجع منطقه ای مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گواهی اعتبارسنجی هشت اختراع را آنالیز و صادر کرد .

پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گواهی اعتبارسنجی هشت اختراع را صادر کرد

به گزارش گروه استانهای موسیقی با امیر،مرجع منطقه ای مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گواهی اعتبارسنجی هشت اختراع را آنالیز و صادر کرد.

مهندس داوود معروفی، مسئول مرکز مالکیت فکری دانشگاه با اعلام این خبر گفت: در بیست و هفتمین جلسه شورای مالکیت فکری و پس از آنالیز درخواست های اعتبارسنجی دریافت شده دستگاه اعمال میدان مغناطیسی با شدت های مختلف بر نمونه های بتنی استاندارد، دستگاه سوراخ زنی دور بالای پنوماتیکی رینگ پیستون موتور و یک سیستم برداشت انرژی امواج رادیویی با استفاده از آنتن آرایه ای نامتقارن امپدانس بالا و مدار یکسوساز فاقد شبکه تطبیق امپدانس پیروز به دریافت گواهی اعتبار سنجی شدند.

معروفی اضافه نمود: بعلاوه سامانه ارزیابی مقدار بهبودی بیماران ناتوانی حرکتی در مفصل زانو، فراوری نانوذرات داروی ضدسرطان لتروزول با استفاده از آب زیر دمای بحرانی، دستگاه فراوری پودر ریزساختار مواد دارویی با استفاده از آب مایع زیر دمای بحرانی، سیستم بهبود آنلاین هارمونیک مبتنی بر روش های بهینه سازی در ریزشبکه های الکتریکی و میکرواینورتور فلای بک دوکلیده دوفاز فرکانس متغیر با مقاوم بودن توان مرزی نسبت به تغییر پارامتر ها و انتخاب قطعات از دیگر اختراعات آنالیز شده هستند که طرح های آن ها در این جلسه مورد اعتبارسنجی نهاده شد و برای آن ها گواهی صادر شد.

وی اضافه نمود: تا به امروز حدود 150 پرونده اختراعی متعلق به اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و سایر مخترعین، به وسیله مرکز مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان مورد ارزیابی نهاده شده است.

شایان ذکر است، پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با داشتن مجوز مرجع منطقه­ای مالکیت فکری از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جزو مراکز معتبر دارای این مجوز در کشور و بعلاوه نماینده کانون پتنت ایران در ثبت اختراعات بین­المللی نیز هست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گواهی اعتبارسنجی هشت اختراع را صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گواهی اعتبارسنجی هشت اختراع را صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید