کالاهای پر مصرف ماه رمضان، زیر ذره بین استاندارد

به گزارش موسیقی با امیر، خبرنگاران/بوشهر مدیر کل استاندارد استان بوشهر از تشدید نظارت های این اداره طی ماه رمضان بر روی کالاهای پرمصرف اطلاع داد و گفت: طرح طاها ویژه ماه مبارک رمضان همانند سال های گذشته توسط کارشناسان این اداره کل در سطح بازار این استان در حال اجرا است و تا انتها ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

کالاهای پر مصرف ماه رمضان، زیر ذره بین استاندارد

محمدرحیم بهره مند در جمع موسیقی با امیر با اشاره به آنالیز کالاهای پرمصرف ماه رمصان اضافه نمود: طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استانداردها) یکی از اقدامات برجسته سازمان ملی استاندارد در سطح کشور است که در زمینه بازرسی و نمونه برداری از کالاهای مشمول استاندارد اجباری به انجام می رسد و خوشبختانه در سال گذشته نزدیک به 7700 بازرسی از مراکز توزیع و عرضه به انجام رسید.

وی خاطر نشان کرد: طرح طاها در ماه مبارک رمضان به منظور آزمون و کنترل کیفی کالاهای پرمصرف از قبیل انواع فرآورده های لبنی ، قند، شکر، روغن سرخ کردنی، آرد گندم و چای سیاه صورت می گیرد.

مدیرکل استاندارد بوشهر با تاکید بر اینکه سلامت و کیفیت فرآورده های غذایی نقش مهمی در سلامت روزه داران عزیز دارد مطرح نمود: با نمونه برداری از این فرآورده ها از سلامت آنها اطمینان حاصل می گردد و مردم می توانند با فراغ بال بیشتری خرید خود را انجام دهند.

بهره مند خاطر نشان کرد: همانند گذشته به کلیه مصرف کنندگان عزیز توصیه می کنم برای آنالیز اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد کد ده رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال و از شرایط پروانه، نوع محصول، نام واحد تولیدی و… آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کالاهای پر مصرف ماه رمضان، زیر ذره بین استاندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالاهای پر مصرف ماه رمضان، زیر ذره بین استاندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید