آماده باش شهرداری تهران برای سامانه تازه بارشی ، در صورت بروز مشکل با 137 تماس بگیرند

به گزارش موسیقی با امیر، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از آماده باش تمامی نیروهای خدمات شهری برای بارش برف پیش رو اطلاع داد و گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل با 137 تماس بگیرند.

آماده باش شهرداری تهران برای سامانه تازه بارشی ، در صورت بروز مشکل با 137 تماس بگیرند

به گزارش موسیقی با امیر، علیرضا جعفری ضمن اشاره به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف امروز- شنبه- بیان نمود: تمامی منطقه ها شمالی شهر تهران از چند روز گذشته در آماده باش کامل هستند و امروز هم آماده خدمت رسانی به شهروندان هستیم تا خللی برای عبور و مرور مردم پیش نیاید.

او ضمن اشاره به آماده باش تمامی کارگران خدمات شهری از روز گذشته(آدینه) تا به امروز، گفت: تمامی مخازن شن مخصوص شارژ شده و پر هستند. علاوه بر این زمانی که مخازن شن مخصوص خالی می گردد بلافاصله کارگران از محل های دپو، کیسه های شن مخصوص را می آورند و مخازن سطح شهر را دوباره شارژ می نمایند.

به گفته مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران، تا به امروز هیچ معبری به دلیل بارش برف در منطقه ها شمالی تهران مسدود نشده است.

جعفری با بیان اینکه روز گذشته به صورت کامل معابر بزرگراهی و داخلی شن پاشی شده بود تا مسئله ای برای شهروندان به وجود نیاید، اضافه نمود: هنوز هم معابر بزرگراهی و داخلی منطقه ها شمالی مملوء از شن مخصوص است.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد که شهروندان در صورت مشاهده مسئله ای در خدمت رسانی و مسدود شدن معبری در هنگام بارش برف، با سامانه 137 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است که اداره کل هواشناسی استان تهران شرایط جوی ارتفاعات استان را برای امروز شنبه (24 دی) ابری و در برخی ساعات همراه با بارش های پراکنده برف و گاهی وزش باد پیش بینی کرد.

طبق پیش بینی هواشناسی، بارش برف در منطقه ها بالادست و کوه پایه ای مرکز بیشتر خواهد بود و توصیه می گردد عابران و رانندگان جوانب احتیاط را رعایت نمایند. بعلاوه از روز دوشنبه با پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه، کاهش کیفیت هوا، افزایش غلظت آلاینده های جوی و افزایش نسبی دما پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آماده باش شهرداری تهران برای سامانه تازه بارشی ، در صورت بروز مشکل با 137 تماس بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش شهرداری تهران برای سامانه تازه بارشی ، در صورت بروز مشکل با 137 تماس بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید