افزایش رشته های تحصیلی دانشگاه کاشان به 216 رشته گرایش

به گزارش موسیقی با امیر، مدیر مطالعات راهبردی، برنامه و بودجه دانشگاه کاشان از افزایش رشته های تحصیلی دانشگاه کاشان به 216 رشته گرایش اطلاع داد.

افزایش رشته های تحصیلی دانشگاه کاشان به 216 رشته گرایش

مهدی محمدزاده، گفت: با موافقت شورای توسعه آموزش عالی با ایجاد رشته تحصیلی ریاضیات و کاربرد ها گرایش گراف و ترکیبات در دوره کارشناسی ارشد، تعداد رشته های این دانشگاه به 216 رشته گرایش افزایش یافت.

او افزایش 10 رشته تحصیلی در سال تحصیلی 1400-1401 را یادآور شد و توضیح داد: هفت رشته در دوره کارشناسی ارشد، 2 رشته کارشناسی و یک رشته دکترا به مجموعه رشته های دانشگاه کاشان افزوده شده است.

به گفته او، جغرافیا، علوم و مهندسی محیط زیست در دوره کارشناسی پیوسته، بازسازی و احیا ابنیه و بافت های تاریخی گرایش بازسازی وحفاظت میراث شهری، ریاضی کاربردی گرایش رمز و کد، ریاضی کاربردی گرایش معادلات دیفرانسیل و سیستم های دینامیکی، فیزیولوژی ورزشی گرایش فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی، مهندسی عمران گرایش مهندسی و مدیریت منابع آب، شیمی گرایش شیمی کاربردی، ریاضیات و کاربرد ها گرایش گراف و ترکیبات در دوره کارشناسی ارشد و رشته هنر های اسلامی را در دوره دکترا از رشته های تازه این دانشگاه است.

مدیر مطالعات راهبردی، برنامه و بودجه دانشگاه کاشان اظهار کرد:

حدود 9 هزار دانشجو در 216 رشته گرایش (53 کارشناسی، 116 کارشناسی ارشد و 47 دوره دکترا) در دانشگاه کاشان مشغول به تحصیل هستند.

موسیقی با امیر اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش رشته های تحصیلی دانشگاه کاشان به 216 رشته گرایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش رشته های تحصیلی دانشگاه کاشان به 216 رشته گرایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید