کلینیک تخصصی خواندن در استان زنجان افتتاح می گردد

به گزارش موسیقی با امیر، محمدرضاخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان در راستای ارتقا و افزایش نقش کتابخانه های عمومی برنامه های متعددی در این مراکز اجرا می نماید.

کلینیک تخصصی خواندن در استان زنجان افتتاح می گردد

وی با اشاره به اینکه امروزه کتابخانه های عمومی دیگر صرفا محلی برای امانت دهی کتاب نیست، افزود: امروزه خدماتی شامل پیک کتاب، میز مرجع مجازی، ساختکده های موضوعی، تالار علم وخلاقیت، برگزاری جلسات نقد و آنالیز کتاب، سمینارهای مختلف در حوزه کسب و کار و مطالعه نیز در کتابخانه های عمومی برگزار می گردد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به برگزاری سمینار کسب و کار در کتابخانه های عمومی افزود: با برگزاری چنین کارگاه هایی کتابخانه های مستعد به ویژه کتابخانه های روستایی به مرحله کسب عایدی رسیده اند.

رضاخانی از طرح تازه کتابخانه های عمومی در قالب کلینیک تخصصی خواندن نیز اطلاع داد و گفت: این کلینیک با هدف تبیین موضوع درست خواندن شروع به کار خواهد نمود.

وی با اشاره به اینکه امروزه درصد قابل توجهی از افراد بویژه دانش آموزان دچار اختلالات خواندن هستند، افزود: به همین دلیل نسبت به بازسازی کتابخانه سهروردی و افتتاح کلینیک خواندن در این کتابخانه اقدام خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به ساز و کار کلینیک خواندن افزود: در این مرکز تخصصی کوشش می گردد با بهره گیری از افراد متخصص، تمرکز و توجه افراد تقویت شده و درست خواندن به آنها آموزش داده گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کلینیک تخصصی خواندن در استان زنجان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینیک تخصصی خواندن در استان زنجان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید